מענה אנושי הינו צורת תקשורת בין החברה לבין לקוחותיה
מענה אנושי נועד בכדי לשפר את שירות הלקוחות של החברה, ומאפשר ללקוחות לשוחח עם נציגי שירות מטעם החברה אשר יוכלו לסייע להם בפתרון בעיות שונות ובמתן מענה לדרישותיהם. לשימוש במענה אנושי יתרונות רבים, אשר רלוונטיים לכל חברה בכל תחום.
אז במה מסייע מענה אנושי?
- קיצור זמני ההמתנה: מענים אלקטרונים וממוחשבים למיניהם דורשים לרוב התמצאות ומעבר דרך מערכות לניתוב שיחות ופניות רבות, אשר מאריכות משמעותית את זמן ההמתנה של הלקוח עד קבלת השירות הרצוי. בנוסף, במערכות אלה ניתן לקבל מענה לפניה אחת בכל פעם, ובמידה והלקוח זקוק לפתרון מספר בעיות, הוא עלול לבלות זמן רב בהגדרת בעיותיו למערכת הממוחשבת. מענה אנושי הינו מענה מהיר ויעיל, אשר יכול לתת פתרון למספר בעיות בפניה אחת בצורה מהירה ואיכותית, ובכך מקצר משמעותית את זמני ההמתנה של הלקוחות.
- שיפור איכות השירות: כאשר אנו משוחחים עם נציג שירות, אנו יכולים לקבל שירות איכותי הרבה יותר מזה הניתן על ידי מערכת ממוחשבת. מענה אנושי מספק פתרונות לבעיות השונות של הלקוחות, וכן נציג שירות יכול להפנות כל לקוח אל הגורם המסייע הנכון עבורו, כך שבעיותיו של הלקוח יפתרו בצורה הטובה ביותר ובמהירות.
- מתן מענה אישי: מענה אנושי הינו אישי ביותר, ויוצר אצל הלקוחות את התחושה שפניותיהם חשובות לחברה, נלקחות ברצינות ומטופלות בצורה איכותית ויסודית, ובכך מענה אנושי מסייע רבות בשיפור שביעות הרצון של הלקוחות ובשמירה על רמת שירות גבוהה.
יתרונותיו של מענה אנושי רבים ויכולים לשפר את שירות הלקוחות של החברה
כאשר אנו מעוניינים בשירות לקוחות יעיל, מהיר ואיכותי, מענה אנושי יענה בצורה הטובה ביותר על דרישותינו, ויספק ללקוחות את השירות הטוב ביותר.